گاهی به آسمان نگاه کن

آن قدر تشنه هستم که فرصت یکی شدن به قطره های باران نمی دهم . (پرویز شاپور)

گاهی به آسمان نگاه کن

آن قدر تشنه هستم که فرصت یکی شدن به قطره های باران نمی دهم . (پرویز شاپور)

حول حالنا الی احسن الحال


آخر سال که میرسه همه یه جورایی حساب و کتاب میکنند و به قول معروف تو این روزا حساب هاشون رو دارند می بندند. حساب سود و ضررشون رو می کنند، می بینند که ضایعاتشون کجا بوده، دخلشون با خرجشون می خونه یا نه و خلاصه ...

نمی دونم شاید من هم باید بشینم ببینم کجای کارم، تو این سالی که گذشت چی گرفتم چی از دست دادم، کجای کارم ایراد داره، به قول معروف کجای کارم می لنگه، کجا نشتی دارم، کجای کار رو اگه می چسبیدم، نتیجه‌ی بهتری می گرفتم. اصلا توانایی‌هایی که من دارم با وضعیت الانم جوره؟!!! عقبم یا جلو؟ شاید اصلا تو جاده نباشم که حالا بخوام ببینم عقبم یا جلو. چقدر خودمو می‌بینم ، چقدر دیگران رو؟ سرم تو لاک خودمه یا سرنوشت دیگران هم برام مهمه؟

خلاصه باید بدونم که تو سالی که گذشت: پیشرفت کردم یا در جا زدم یا خدای ناکرده پسرفت؟

ببین وقتی که سال تحویل میشه غیر از اینه که زمین یه ذره جاش تغییر کرده؟!!! اتفاق خاصی که تو اون لحظه نمی افته. می افته؟!!! پس انتظار معجزه نداشته باش که اتفاق خاصی بیفته و تو در سال جدید یه آدم دیگه بشی. مهم اینه که خودت بخوای تغییر کنی. چند ساعت بیشتر وقت ندارم، برم فکر کنم، مزاحم تو هم نمیشم. راستی تو این ساعات به چی فکر میکنی؟

یا مقلب القلوب و البصار
یا مدبر اللیل و النهار
یا محول الحول و الاحوال
حول حالنا الی احسن الحال
نظرات 3 + ارسال نظر
سجاد جمعه 29 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 03:43 ق.ظ http://safirnoor.blogspot.com

سلام. عیدت مبارک!

یه پسر خوب جمعه 29 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 08:23 ب.ظ http://dl2.blogsky.com

صادق جان ، در این سال جدید بهترین و قشنگترین آرزو ها رو برات دارم ، و امیدوارم سالی پر از سلامتی و تندرستی و مهمتر از همه موفقیت برات باشه !

راستش من تو این چند سال کوتاه عمرم ، همیشه اواخر سال به این فکر میکنم که سالی که گذشت چقدر واسم سال سختی بوده !

اسحاق جمعه 29 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 10:34 ب.ظ

خیلی آقایی .سال نوت آره دیگه..................

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد