گاهی به آسمان نگاه کن

آن قدر تشنه هستم که فرصت یکی شدن به قطره های باران نمی دهم . (پرویز شاپور)

گاهی به آسمان نگاه کن

آن قدر تشنه هستم که فرصت یکی شدن به قطره های باران نمی دهم . (پرویز شاپور)

به بهانه‌ی سال نو

دوست دارم در سال جدید طوری زندگی کنم که در آخر سال روی پرونده ام بنویسند : بدون حسرت و پشیمانی

دوست دارم همیشه حرفی رو بزنم که ارزشش بیشتر از خاموشی باشه.

دوست ندارم کاری رو انجام بدم که از گفتن علت انجامش، شرم کنم.

دوست ندارم توانایی هام جوری من رو به خودشون مشغول کنند که از ضعف هام غافل بشم و دوست هم ندارم که ضعف هام، توانمندی هام رو زایل کنند.

دوست ندارم باغبان باغی باشم که در آن گل های کاغذین می روید که اخوان گفت:


چرا بر خویشتن هموار باید کرد رنج آبیاری کردن باغی کز آن گل کاغذین  روید ؟
نظرات 4 + ارسال نظر
سارا یکشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 08:03 ب.ظ http://sareh1360.blogsky.com

سلام دوست عزیز
سال نو مبارک
وبلاگ ت عالیه
موفق باشی
قربانت سارا

صادق دوشنبه 3 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 04:32 ب.ظ

سلام
سال نومبارک
باآرزوی سالی پرازموفقیت وهمه اون چیزهایی که خودت نوشتی.

باران دوشنبه 3 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 08:55 ب.ظ http://shamlo.blogsky.com

سلام ... سال نو شما مبارک ... ولی من هنوز هم معتقدم « بودن به از نبود شدن ... خاصه در بهار »... اول باید دلیلی برای بودنت پیدا کن ... اون موقع کیفیتش رو .... حتی برای آبیاری گل های کاغذی ...

محبوبه سه‌شنبه 4 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 01:54 ب.ظ

سلام آقا صادق .....ممنون از اینکه به کلبه حقیر ما هم سری زدی .....با نظرات شما موافقم.........امیدوارم همواره سربلند و سعادتمند باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد