گاهی به آسمان نگاه کن

آن قدر تشنه هستم که فرصت یکی شدن به قطره های باران نمی دهم . (پرویز شاپور)

گاهی به آسمان نگاه کن

آن قدر تشنه هستم که فرصت یکی شدن به قطره های باران نمی دهم . (پرویز شاپور)

Think about it

 

روی زمین، نمان؛

زیاد هم بالا نرو؛

جهان از ارتفاعات متوسط، زیباترین منظره را دارد.

«نیــچه»

نظرات 13 + ارسال نظر
مارکوپلو پنج‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 12:07 ق.ظ http://www.marko-poloo.persianblog.com/

دیدی بالاخره اول شدم ! راستی پروژه امروز موفقیت آمیز بود!

مبارک باشه! به سلامتی شما هم آره دیگه!!!

فرهاد پنج‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 10:43 ق.ظ http://MalcolmX.persianblog.com

سلام!

هر چیزی زیبایی خودش رو داره؛ زیباترین هم؛ چیزی نیست که برای همه بشه یه نسخه پیچید. برای آقای نیچه اون زیباترین بوده.

شاید گاهی باید روی زمین بود؛ گاهی در ارتفاع متوسط؛ و گاهی خیلی بالا.

شاید بعضی‌ها باید روی زمین باشن؛ بعضی‌ها در ارتفاع متوسط؛ و بعضی‌ها خیلی بالا.

مطلب قبلیتون رو هم خوندم. اما نظر دادن راجبش کار من نبود. تازه ممکن بود آقا صادق بگن: "مجبور نبودی نظر بدی ... ."

نیچه و بعد صادق هدایت و بعد ... . خدا بیامرز٬ آقا صادق ... .
بهتره تا کُتَکَه رو نخوردم ... .

موید و موفق باشید.
خدانگهدار.

مارکوپلو اگر می‌گفتید "دیدی آخر٬ اول شدم" یه پارادوکس زیبا به کار برده بودید. حالا واقعاً این‌قدر خوشحال کننده است؟

مارکوپلو: "برو٬ تو یکی لازم نکرده پا تو کفش ما بکنی ... ."

صادق: "مارکوپلو٬ واقعاً این‌قدر راحت می‌شه خوشحال شد؟"
صادق:"فرهاد٬ مجبورم از این به بعد نظراتو پاک کنم٬ چون داری دیگه خیلی ..."

فرهاد: "داری دیگه خیلی... ؟ بهتر نبود می‌گفتید دیگه داری خیلی ..."

فرهاد جان! نقل مطلب از یک نفر دلیلی بر تایید همه ی نظراتش نیست! بقیه‌ی مطالبی رو هم که نوشتی، اگر دیدمت ،جواب میدم.

منصور پنج‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 12:18 ب.ظ http://toranj.blogsky.com

تا ارتفاعات متوسط میشود رسید؟ چطوری؟

پله پله باید رفت سوی بام ...

باران پنج‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 01:41 ب.ظ

ستایش از آن کسی که بالا می رود .. نه آنکه بالاست

نیچه /اراده ی قدرت

کسانی را می ستایم که ویران میکنند
تا دوباره بر آن ویرانه ها،
بنایی نو و بهتر بسازند.

((نیـچه))

محمد بازارگان پنج‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 03:07 ب.ظ http://del-aram.vveblog.com

آقا صادق عزیز!
نمی خواستم باعث ناراحتی بشم..

کی گفته که من ناراحت شدم از شما؟!! اشتباه به عرضتون رسوندن،محمد جان! اتفاقا من خیلی هم از اون نظری که گذاشته بودی، خوشم اومد منتها زاویه دید من و شما یه مقدار با هم متفاوت بود (در نگاه به اون مسئله) که کلا لطف وبلاگ هم به همین تفاوتهاست!!!

الهام پنج‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 11:51 ب.ظ

متوسط. توی روانشناسی وتربیت مدام داریم که اگه زیادی اون کاری کنید این جورشود واگر کم کنید ان جور وهمیشه برایم یافتن این حد وسط مشکل. اگه نوشته نشده بود درپایان جمله نیچه شاید فکر نمی کردم جمله او باشد(!)

تا انتهای زندگی در جستجوی خویشتن دویدم
در پایان، دریافتم
از خود نیز گذر کرده ام!

((قیصر امین پور))

دریا جمعه 16 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 02:26 ق.ظ http://abee.persianblog.com

هیچ جا جای من و جای تو نیست /// شب در اندیشه فردای تو نیست /// باز در گوش من این کهنه سرود /// مرگ فرمانده هر بود و نبود..........

آنچه مرا نکشد، قوی‌ترم خواهد ساخت.

((نیچه))

فائقه جمعه 16 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 11:29 ق.ظ http://sahmedelam.persianblog

کاش می شد در ارتفاعات متوسط بمانیم؛تا جهانی زیبا ببینیم!

برو و در را باز کن
بیرون شاید درختی باشد
جنگلی، باغی
برو و در را باز کن
اگر مه گرفته است
پراکنده خواهد شد...

((میروسلاو هلوب))

پرنیان جمعه 16 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 06:10 ب.ظ http://breakdown.blogsky.com

nemidoonam niche ke ino midooneste...chera?!...
________
ghol midam be ertefa ravti nadare..!

عبور باید کرد و
هم‌نورد افق‌های دور باید شد
و گاه در رگ یک حرف باید خیمه زد ...

((سهراب سپهری))

محسن جمعه 16 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 08:07 ب.ظ http://sheydayi.blogsky.com

این جمله توی نظرات اینقدر به دلم نشست که دوباره می نویسم: ستایش از آن کسی که بالا می رود نه آن که بالاست.

خوشحالم که اینجا به محلی باری تبادل نظر بین دوستان هم تبدیل شده!

[ بدون نام ] جمعه 16 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 11:59 ب.ظ

آن دم کـــه با صراحى مى، سوى من دوید
بر کند هستــى من و سرمستى مرا


در ضمن آقا صادق عزیز وبلاگت خیلی دیر اجرا میشود چرا؟

من بنده‌ی آن دمم که ساقی گوید
یک جام دگر بگیر و من نتوانم

در مورد قالب هم فکر کنم به خاطر آهنگ وبلاگ باشه که سعی میکنم در همین روزها یه راه حل مناسب برای بالا بردن سرعت لود صفحه پیدا می‌کنم. ممنون از تذکرت،محمد جان!

دریا شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 03:03 ق.ظ http://abee.persianblog.com

دوباره سلام
متنی که در باره بعضی ها نوشتی خیلی زیبا بود .ممنون که زحمت میکشی و وقت میذاری.....موفق باشی

امیدوارم که اون مطلب به کارتون اومده باشه ...

ساحل شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 07:23 ب.ظ

به نظر من آسمون بهترین جاست برای دیدن بزرگی و وسعت خدا و قشنگی زندگی ...خوب البته نیچه هم بد نگفته ولی حتما آدم قانعی بوده .

من در جستجوی قطعه‌ای از آسمان هستم که از تراکم اندیشه‌های پست تهی باشد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد