گاهی به آسمان نگاه کن

آن قدر تشنه هستم که فرصت یکی شدن به قطره های باران نمی دهم . (پرویز شاپور)

گاهی به آسمان نگاه کن

آن قدر تشنه هستم که فرصت یکی شدن به قطره های باران نمی دهم . (پرویز شاپور)

پرسش

از ازل تا به ابد

پرسش آدم این است:

دست بر میوه ی حوّا

بزنم یا نزنم؟

 

«قیصر امین پور»

نظرات 8 + ارسال نظر
منصور چهارشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 11:22 ب.ظ http://toranj.blogsky.com

بزن ! خیالت راحت!

نرگس پنج‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 12:29 ق.ظ http://azrooyesadegi.blogsky.com

بزن! شک نکن... به قول دکتر شریعتی که البته جمله کامل و دقیق اش یادم نیست و فقط مضمونش یادمه .... منظور از میوه ممنوعه در واقع همون اگاهی است. ادم با خوردن میوه ممنوعه به آگاهی رسید...
نمیدونم درست فهمیده بودم یا نه

باران پنج‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 12:33 ب.ظ

موهبت عشق داده نمیشود
انتظار میکشد
تا پذیرفته شود !

می دونید از کیه دیگه !

نگاه آسمان پنج‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 10:17 ب.ظ http://www.negaheaseman.persianblog.com

عاشقی شیوه رندان بلا کش باشد ( پس دست بزن )

خودم یکشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 10:22 ق.ظ

ههههههههههههههه!!!!!!!!!!!!!!!!!

باران چهارشنبه 8 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 11:26 ق.ظ

ا ماه و سه روز از نوشتن این پرسش گذشته !

چند باری توی این وبلاگ سوال هایی پرسیدید که خواسته یا ناخواسته بعد ها خودتون پاسخ دادید !

پاسخ این پرسش رو هم دوست دارم خودتون بدید !

[ بدون نام ] سه‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 08:25 ب.ظ

mikhay bezan mikhay nazan

باران شنبه 16 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 02:27 ق.ظ

ولی ندادید هنوزا !
حالا که دست زدید من بیشتر منتظرم !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد